Mogielnica: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze do Jastrzębi Nowej Wykonanie nawierzchni asfaltowej w Kozietułach Nowych
Numer ogłoszenia: 96608 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy , Rynek 1, 05-640 Mogielnica, woj. mazowieckie, tel. 048 6635149, faks 048 6635060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze do Jastrzębi Nowej Wykonanie nawierzchni asfaltowej w Kozietułach Nowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze do Jastrzębi Nowej 1. Roboty pomiarowe związane z budową drogi w terenie równinnym km 0,532 2. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z odwiezieniem zanieczyszczeń m2 2713,20 3. Skropienie podbudowy lepiszczem asfaltowym w ilości 0,5 kg/m2 m2 2713,20 4. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej otaczanej na gorąco grub. 4 cm , dla KR-3 m2 2713,20 5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4 cm , dla KR-3 m2 2660,0 6. Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym z wyrównaniem do spadku 8% i zagęszczeniem. Grunt kat. III. m3 53,2 7. Oczyszczenie rowu z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 30 cm m2 1010,8 Wykonanie nawierzchni asfaltowej w Kozietułach Nowych 1. Roboty pomiarowe związane z budową drogi w terenie równinnym km 0,486 2.Wykonanie rowów odwadniających głębokości 40 cm z odwiezieniem urobku na pobocza i odkład m3 318,0 3.Wykonanie koryta głębokości 30 cm pod podbudowę nawierzchni wraz z rozbiórką zniszczonej podbudowy z kruszywa łamanego powierzchniowo utrwalonego grub.15 cm , profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, z odwiezieniem gruntu na odkład m2 214,0 4. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku , grub.10cm m2 214,0 5. Wykonanie podbudowy z tłucznia, grub.20 cm m2 214,0 6. Wyrównanie- wzmocnienie deformacji istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym przy średniej grub.6,0 cm m3 63,34 7. Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni m2 1422,9 8. Skropienie nawierzchni lepiszczem asfaltowym w ilości 0,5 kg/m2 m2 2478,6 9. Warstwa wiążąca nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej otaczanej na gorąco w ilości 100 kg/m2 , dla KR-1 m2 2478,6 10. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4 cm , dla KR-1 m2 2430,0 11. Plantowanie skarp wykopów i nasypów w gruncie kat. III. m2 840,0 12. Uzupełnienie poboczy gruntem z wykopu z wyrównaniem do spadku 8% i zagęszczeniem. Grunt kat. III. m3 54,0.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WADIUM W KWOCIE 8.000,00 ZŁ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

POTWIRDZWNIE WPŁATY WADIUM

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wyczerpując deklarację zawartą w art. 144 ust Pzp informuje o dopuszczeniu do istotnych zmiany treści umowy z wykonawcą w przypadku wystąpienia następujących przyczyn: a) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenia,wydłużenia) lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej oraz zmiany harmonogramu spływu środków z instytucji finansującej zamówienie, b) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych działaniem osób trzecich, c) aktualizacji rozwiązań projektowych, np. z uwagi na zmianę technologii robót, przesłanek wynikających z przepisów prawa budowlanego, zmiany obowiązujących przepisów, d) zmiany zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian e) zmian, które powodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, f) zmian poprawiających użyteczność lub zwiększających wartość ukończonych robót dla Zamawiającego, g) rozszerzenia bądź zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy spowodowanego np. utratą części dofinansowania, zmianą uwarunkowań prawnych, zmianą technologii, zmianami projektowymi z uwzględnieniem konsekwencji finansowych ww. zmian, h) konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy z powodu: działania Siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności lub z przyczyn zależnych od Zamawiającego, Za czynnik zakłócający nie uważa się wpływu czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który powinien być brany pod uwagę przy składaniu ofert (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrofy), i) konieczności rozszerzenia zakresów robót przewidzianych dla podwykonawców z przyczyn zagrażających zachowaniu wymaganego (lub skróconego) terminu realizacji umowy lub wprowadzenie ich (podwykonawców i zakresów) do umowy o ile nie zostały zgłoszone przez Wykonawcę w złożonej ofercie, j) konieczności dokonania zmian osób funkcyjnych (obu stron) wymienionych w umowie,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogielnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy 05-640 Mogielnica ul. Rynek 11...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy 05-640 Mogielnica ul. Rynek 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie