IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości 10.000 zł winno zostać wniesione do dnia 02.09.2020r do godziny 10:00.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
przewiduje (z uwzględnieniem zmian dopuszczony wprost w przepisach
ustawy Pzp – art. 144 ust. 1 pkt 2) – 6) możliwości dokonania zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących
okolicznościach:
1) zmian uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji przedmiotowej
umowy będących następstwem działań osób trzecich,
2) zmian, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez
Zamawiającego,
3) zmian osób funkcyjnych, wymienionych w umowie.
1. Poza przypadkami wskazanymi wprost w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy
Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień
zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona:
1) Terminu realizacji umowy:
a) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej,
b) jeżeli wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji
projektowej warunki terenowe, w szczególności podziemne sieci,
instalacje, urządzenia lub niezinwentaryzowane obiekty budowlane itp.
uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu Umowy,
c) jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub
administracyjnych,
w szczególności dotyczących:
– wydania postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku, o
którym mowa
w art. 50 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
– konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu albo
organu administracyjnego, czego nie przewidziano przy zawieraniu Umowy,
– konieczności zaspokojenia roszczeń osób trzecich – w tym grup
społecznych
lub zawodowych niemożliwych do określenia w chwili zawierania umowy,
d) jeżeli nastąpi konieczność zmian w innych szczególnych przypadkach
niż wymienionych
w lit. a-c,
e) jeżeli nastąpi opóźnienie przekazania terenu budowy przez
Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1
lit. a-e termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu,
nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności potwierdzony
przez nadzór lub Zamawiającego.
2) Sposobu wykonania Umowy z uwagi na:
a) zmiany osobowe:
– zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy
na inne legitymujące się równoważnymi uprawnieniami,
b) zmiany w organizacji wykonania przedmiotu umowy:
– zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez
zmiany ostatecznego terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy lub
zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach
przedmiotu Umowy,
– zmiana zasad dokonywania odbiorów robót budowlanych, jeżeli nie
zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów
odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego,
– zmiany treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w
trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy,
przy czym zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych
Zamawiającemu do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy.
3) Płatności: zmiana terminów płatności wynikająca z wszelkich
pozostałych zmian wprowadzanych przez strony do Umowy.
5) Pozostałych przypadków, tj.:
a) rezygnacja przez Zamawiającego z części robót określonych w projekcie
budowlanym
(w sytuacji, gdy nie zachodzi konieczność wykonania robót zamiennych z
jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia proporcjonalnie do zaniechanego
zakresu robót),
b) wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji o dowolny okres.
6) Waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić od dnia
wprowadzenia:
a) nowych stawek podatku od towarów i usług,
b) nowej wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej,
c) nowych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu
zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) nowych zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych.
2. Wykonawca może wystąpić z żądaniem zmiany Umowy nie później, niż w
terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wstrzymania części robót
budowlanych dla wybranego etapu na okres od 1 do 10 dni roboczych, po
wcześniejszym pisemnym poinformowaniu Wykonawcy, przy czym wstrzymanie
robót na wniosek Zamawiającego może stanowić podstawę do zmiany terminu
realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-02, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: